Категорії

Повернення

*Постановою Кабінету Міністрів України №172 визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), а саме продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

Обміну чи поверненню підлягають ті товари*, які не були у використанні і немає слідів використання, чия упаковка не порушена і зберегла свою цілісність. Обов'язково збережіть чек або інший розрахунковий документ, який було видано Вам із товаром!

Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:

  • Розрахунковий документ (чек / акт приймання-передачі / накладна або ін.), що засвідчує факт купівлі;
  • Гарантійний талон, якщо ви купили товар, що підлягає гарантійному обслуговуванню;
  • Документ, що засвідчує Вашу особу;
  • Ідентифікаційний податковий номер (ІПН);
  • В разі сплати покупки банківською карткою – актуальні реквізити карткового рахунку.
    Обміняти або повернути товар, Ви маєте змогу, якщо від дати купівлі не минуло 14 днів, обов’язково додайте зазначені вище документи.
У разі повернення товару юридичною особою, дії регламентуються договором.
Шановний клієнт, якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться за телефоном +38 067 357 35 00 у робочий час служби підтримки з 8:00 до 16:00.